Ózd, 2016. január 22. Sebõk Éva tanító és fejlesztõpedagógus és Repce, a drótszõrû magyar vizsla fejlesztõ foglalkozáson vesz részt diákokkal az ózdi Bolyky Tamás Általános Iskolában 2016. január 22-én. A tanárnõ kezdeményezésére az iskolában terápiás kutyával asszisztált pedagógiai foglalkozásokat tartanak a tanulási zavarral küzdõ diákok és társaik számára. A kötetlenebb, játékosabb jellegû foglalkozás során a kutyával közösen végzett feladatmegoldás és az állatra fordított figyelem elsõsorban a szorongás leküzdésében és a koncentrációképesség javításában segít a diákoknak. MTI Fotó: Vajda János

Ózd, 2016. január 22.
Sebõk Éva tanító és fejlesztõpedagógus és Repce, a drótszõrû magyar vizsla fejlesztõ foglalkozáson vesz részt diákokkal az ózdi Bolyky Tamás Általános Iskolában 2016. január 22-én. A tanárnõ kezdeményezésére az iskolában terápiás kutyával asszisztált pedagógiai foglalkozásokat tartanak a tanulási zavarral küzdõ diákok és társaik számára. A kötetlenebb, játékosabb jellegû foglalkozás során a kutyával közösen végzett feladatmegoldás és az állatra fordított figyelem elsõsorban a szorongás leküzdésében és a koncentrációképesség javításában segít a diákoknak.
MTI Fotó: Vajda János

Ózd, 2016. január 22. Diákok nyelvtan foglalkozáson vesznek részt Repcével, a drótszõrû magyar vizslával az ózdi Bolyky Tamás Általános Iskolában 2016. január 22-én. Az iskolában terápiás kutyával asszisztált pedagógiai foglalkozásokat tartanak a tanulási zavarral küzdõ diákok és társaik számára. A kötetlenebb, játékosabb jellegû foglalkozás során a kutyával közösen végzett feladatmegoldás és az állatra fordított figyelem elsõsorban a szorongás leküzdésében és a koncentrációképesség javításában segít a diákoknak. MTI Fotó: Vajda János

Ózd, 2016. január 22.
Diákok nyelvtan foglalkozáson vesznek részt Repcével, a drótszõrû magyar vizslával az ózdi Bolyky Tamás Általános Iskolában 2016. január 22-én. Az iskolában terápiás kutyával asszisztált pedagógiai foglalkozásokat tartanak a tanulási zavarral küzdõ diákok és társaik számára. A kötetlenebb, játékosabb jellegû foglalkozás során a kutyával közösen végzett feladatmegoldás és az állatra fordított figyelem elsõsorban a szorongás leküzdésében és a koncentrációképesség javításában segít a diákoknak.
MTI Fotó: Vajda János

Forrás: MTI
Fotók: Vajda János

Tweet about this on TwitterGoogle+Pin on PinterestShare on Facebook
Előző 20 bizonyíték, hogy az állatorvosi szakma az egyik legszebb a világon
Következő Jobb eséllyel élik túl a telet a költözés helyett a szeméttelepeket választó gólyák

Érdekelhet ez is

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás